Брудні технології до виборів Президента.
Президентські вибори
уже близько. Неофіційна гонка почалася.
Перед виборами
провладні партії та їх союзники не лише
згадують як підлестити народу а й придумують шахрайські методи і способи для
зловживань.
Так, 19.11.18 народним
депутатом України від Радикальної партії О.Ляшка Вітко А.Л. внесено на розгляд
Верховної Ради України проект Закону України №9301 про внесення змін до Закону
України «Про вибори Президента України» щодо забезпечення участі у виборчому
процесі окремих категорій громадян України.
На думку депутата,
висловленій у пояснювальній записці до законопроекту Законом України «Про вибори Президента
України» не врегульовані питання щодо участі у виборчому процесі громадян, які
мають паспорт громадянина України з безконтактним
електронним носієм або паспорт громадянина України, що не містить
безконтактного електронного носія (виготовлений у формі ID картки);
виборців, виборча адреса яких знаходиться на території Автономної Республіки
Крим, міста Севастополя, тимчасово окупованих територіях районів, міст, селищ і
сіл, їх частин у Донецькій та Луганській областях; виборців, які є
військовослужбовцями, працівниками правоохоронних органів, іншими особами, які
залучаються до здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і
оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у
Донецькій та Луганській областях. Це офіційна версія.
А що ж насправді ? Особисто
я вважаю, що депутат лукавить - питання голосування за паспортами різних видів
не повинно бути предметом правового регулювання закону. Це питання підзаконного
нормативно-правового акту. Схоже на то, що депутат переслідує іншу мету, а саме
скасувати дію іншого підзаконного акту –
Постанови ЦВК №893 від 13.09.12 «Про забезпечення тимчасової зміни місця голосування
виборця без зміни його виборчої адреси».
Так, ч. 2 ст. 35-1 чинної
редакції Закону України «Про вибори Президента
України» передбачено, що порядок
тимчасової зміни місця голосування без зміни виборчої адреси встановлюється
Центральною виборчою комісією тобто вищезазначеною постановою. У мене викликає
запитання чому депутат нічого не згадує у пояснювальній записці про доцільність
виключення з чинного Закону ч.2 ст. 35-1?
У проекті закону депутат пропонує скасувати цю норму, а згадана Постанова
ЦВК хоч і залишиться чинною, але її
легітимність буде під сумнівом.
Така правова невизначеність може створити передумови для зловживань, штучне
підвищення кількості судових спорів.
Вангую, що це не перша і не остання спроба створити виборчі колізії.
Коментарі
Дописати коментар