Можливі причини та умови побиття у 157 ліцеї
Причина - В київському ліцеї №157 вчитель фізичної
культури Ігор Матвієнко отримав тілесні ушкодження від батька дитини, якій дісталося
від цього самого вчителя.
Ситуація неоднозначна.
З одного боку батько дійсно жорстоко побив фізкультурника
та погрожував каліцтвом – відрізати руку пилою, яку
приніс із собою.
З іншого боку – це ж що треба було зробити, щоб зподвигнути
батька до такого вчинку. Навіть якщо припустити, що батько крайній неадекват, щось заставило його в
робочий час попертися до школи.
Для того, щоб оцінити ситуацію до кінця – необхідно мати
інформацію з різних сторін а не лише від педагогів і батьків дитини.
Я спробую взяти цю ситуацію і показати її з різних
сторін базуючись на припущеннях. Це робиться не для того, щоб звинуватити
когось конкретно, а для того, щоб упередити інші протиправні дії.
У тому, що сталося може бути дуже багато винних. В тій
чи іншій мірі.
1. Припускаємо, що фізрук був ще той козак і дозволяв
собі розпускати руки до дітей, але керівництво школи і колеги отримували сигнали і не реагували – вони своєю
мовчазною згодою дали дозвіл на таку поведінку з дітьми. Фактично вони є теж співучасниками
цього побиття, принаймні з точки зору моралі. І якщо це дійсно так, вони
заслуговують на звільнення за вчинення аморального поступку.
2. Припускаємо знову, що фізрук застосовував
непедагогічні методи впливу, батьки теж винні, у тому що або недостатньо
спілкувалися з дітьми і тому не виявили агресивну поведінку фізрука або
замовчували це.
3. Припускаємо, що батько або мати дитини раніше
зверталися до керівництва школи, а відповідної реакції не було. Знову маємо
запитання до керівництва школи.
4. При будь-яких обставинах батько не мав права розпускати
руки. Припускаємо, що його дружина бачила, які він брав пилу, або він озвучував
їй цей намір і вона нічого не зробила, щоб зупинити його – вона теж винна.
5. Влада винна без припущень:
1). Влада не забезпечила безпеку учасників навчального
процесу.
2) Влада не забезпечила учителів заробітною платою вище
середнього рівня реальної заробітної плати і тим самим знищила престижність як
професії педагога так і освіти в цілому.
3) Влада не вживає жодних інших заходів, спрямованих
на підвищення авторитету професії.
Повертаючись до страйку чи мітингу вчителів, вважаю,
що основною вимогою до влади має бути вимога про європейські зарплати.
Істотне підняття розміру заробітної плати освітянам здатний
зупинити відтік кращих кадрів.
Вчителю – гідну зарплату!
Так виглядає мінімальна зарплата у деяких країнах.
Так виглядає мінімальна зарплата у деяких країнах.
Країна
|
Мінімальний розмір з.п. в доларах США
|
Мінімальний розмір з.п. учителя в доларах США
|
Робочий тиждень учителя в год. ( в середньому)
|
Німеччина
|
1800
|
5100
|
27
|
Мексика
|
140
|
3600
|
23
|
Великобританія
|
1600
|
2300
|
46
|
Японія
|
1970
|
2400
|
54
|
Іспанія
|
825
|
3500
|
40
|
Польща
|
540
|
1290
|
18
|
США
|
1250
|
3600
|
40
|
Китай
|
350
|
600
|
40
|
Ізраїль
|
1600
|
1700
|
-
|
Україна
|
120
|
180
|
26
|
За публікацією сайту https://osvitoria.media/experience/skilky-zaroblyayut-vchyteli-v-riznyh-krayinah-svitu/
від 02.10.17
|
|||

Коментарі
Дописати коментар